Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)

Hatályos: 2025.10.30
Szolgáltató: IQSOFT - EduTech Magyarország Kft
Székhely: 1036 Budapest, Lajos u. 126-130
Cégjegyzékszám/nyilvántartási szám:
Adószám:
Kapcsolat: [email protected], +36 30 656 9119
Honlap: https://totalkemia.com/

1. Fogalmak

Fogyasztó: a Polgári Törvénykönyv szerinti természetes személy, aki szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljár.

Digitális tartalom: nem tárgyi adathordozón nyújtott, online hozzáférhető oktatóvideó(k). net.jogtar.hu

2. Általános rendelkezések

2.1. Jelen ÁSZF a Szolgáltató és a Felhasználó között a [domain] weboldalon létrejövő, egyszeri díjas digitális tartalom-hozzáférésre vonatkozó szerződések feltételeit tartalmazza.
2.2. A szerződés magyar nyelvű, nem minősül írásbeli szerződésnek, a Szolgáltató nem iktatja (vagy: iktatja és [x] évig megőrzi), utólagosan nem hozzáférhető (vagy: kérésre e-mailben megküldhető).
2.3. A honlap használatára és a szerződéskötésre különösen a 2001. évi CVIII. törvény (Eker. tv.), a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet (távértékesítés), a

2013. évi V. törvény (Ptk.), valamint az uniós és hazai adatvédelmi szabályok (GDPR, Infotv.) irányadóak. net.jogtar.hu+1

3. A vásárlás folyamata

Termék (videócsomag) kiválasztása → kosár → adatok megadása → fizetési mód kiválasztása → megrendelés jóváhagyása.

A megrendelés leadása fizetési kötelezettséggel járó nyilatkozat.

A Szolgáltató a megrendelést automatikus e-mailben visszaigazolja (szerződés létrejötte).

4. Árak, fizetés, számlázás

4.1. A feltüntetett árak bruttó árak, ÁFA-t tartalmazzák (ha alkalmazandó).
4.2. Fizetési módok: [bankkártya / online fizetési szolgáltató].
4.3. A Szolgáltató elektronikus számlát állít ki és e-mailben küldi meg.
4.4. Ár- vagy adatfeltüntetési hiba esetén a Szolgáltató fenntartja a korrekció jogát, erről a Felhasználót haladéktalanul tájékoztatja; a Felhasználó ilyenkor elállhat a vásárlástól.

5. Teljesítés és hozzáférés

5.1. Sikeres fizetés után a hozzáférés azonnal (vagy: legkésőbb 1 órán belül) aktiválódik.
5.2. A hozzáférés személyes, nem átruházható; egyszeri díjért időkorlát nélkül megtekinthető
5.3. A hozzáférés a Szolgáltató rendszerében tárolt fiókon keresztül történik; indokolt karbantartásról előzetes értesítést adunk.

6. Fogyasztói elállási/felmondási jog – digitális tartalom

6.1. A fogyasztót távértékesítés esetén főszabály szerint 14 napos elállási/felmondási jog illeti meg.
6.2. Kivételek: nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális tartalom esetén, ha a Szolgáltató a Fogyasztó kifejezett, előzetes hozzájárulásával megkezdi a teljesítést, és a Fogyasztó tudomásul veszi, hogy ezzel elveszíti az elállási/felmondási jogát, a 14 napos elállási jog nem gyakorolható. Ezt a weboldalon külön jelölőnégyzettel kérjük megerősíteni a fizetés előtt. net.jogtar.hu+2unitrak.hu+2
6.3. Ha a teljesítés a fenti hozzájárulás nélkül kezdődött meg, a Fogyasztó a jogszabály szerint élhet a 14 napos felmondási jogával. net.jogtar.hu

7. Kellékszavatosság, hibabejelentés

7.1. Szolgáltatás jellegű hibák (pl. hozzáférés nem működik) esetén a Felhasználó kijavítást vagy ismételt teljesítést kérhet.
7.2. Hibát az ügyfélszolgálaton kérünk bejelenteni: [email protected]. A Szolgáltató észszerű határidőn belül intézkedik.

8. Szerzői jogok és felhasználási engedély

8.1. A videók és kapcsolódó tartalmak szerzői jogi védelem alatt állnak.
8.2. A Felhasználó nem kizárólagos, személyes felhasználási engedélyt kap megtekintésre.
8.3. Tilos a videók letöltése (ha nincs letöltés opció), másolása, terjesztése, nyilvánossághoz közvetítése, megosztása vagy hozzáférhetővé tétele harmadik személyeknek.

9. Technikai követelmények

9.1. Stabil internetkapcsolat és korszerű böngésző javasolt; a működés harmadik fél szolgáltatásait (CDN, fizetési szolgáltató) is érintheti.
9.2. A Szolgáltató ésszerű erőfeszítést tesz a folyamatos elérhetőségért, de átmeneti kiesések előfordulhatnak.

10. Felelősségkorlátozás

10.1. A videók oktatási célúak; a vizsgaeredményekért a Szolgáltató nem vállal garanciát.
10.2. Közvetett vagy következményi károkért a jogszabályban megengedett körben felelősségét kizárja.

11. Panaszkezelés és vitarendezés

11.1. Panasz az ügyfélszolgálaton tehető [email protected]. Írásbeli panaszra 30 napon belül válaszolunk.
11.2. Fogyasztói jogvita esetén a Felhasználó a lakóhelye szerinti Békéltető Testülethez fordulhat; együttműködünk az eljárásban. (Testületek listája: [megyei kamara oldala].)
11.3. Tájékoztatás az EU ODR-ről: az Európai Online Vitarendezési (ODR) platformot 2025. július 20-án megszüntették, ezért korábbi, kötelező ODR-link elhelyezése már nem releváns. Az uniós fogyasztók alternatív vitarendezési lehetőségeiről a Bizottság “Consumer Redress in the EU” oldalán található tájékoztatás. Consumer Redress in the EU
11.4. Illetékes bíróság: a jogszabályok szerint; irányadó jog: magyar jog.

12. Adatvédelem

12.1. A személyes adatok kezelése a GDPR (EU 2016/679) és a 2011. évi CXII. törvény (Infotv.) szerint történik; részletek az Adatkezelési Tájékoztatóban.
12.2. Felügyeleti hatóság: Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság (NAIH). CEE Legal Matters+2NAIH+2
12.3. Fizetési adatok kezelése esetén a tranzakciót a fizetési szolgáltató végzi; a Szolgáltató bankkártyaadatot nem tárol.

13. Hírlevél, marketing

Hozzájárulás esetén e-mailes értesítéseket küldünk; leiratkozás bármikor, egy kattintással.

14. Szerződés nyelve, javítási lehetőségek

A szerződés nyelve magyar. Rendelés előtt a megadott adatok ellenőrizhetők és javíthatók.

15. ÁSZF módosítása

A Szolgáltató jogosult az ÁSZF-et egyoldalúan módosítani; a módosítás a közzétételt követően leadott rendeléseknél alkalmazandó.


Kötelező jogszabályi hivatkozások

45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet – távértékesítés; digitális tartalomnál az elállás kizárása megfelelő hozzájárulás és tudomásulvétel esetén. net.jogtar.hu+1

2001. évi CVIII. törvény (Eker. tv.) – elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokra vonatkozó információs és eljárási szabályok. jogkodex.hu+3net.jogtar.hu+3NJT+3

GDPR (EU 2016/679) és Infotv. (2011. évi CXII. tv.) – adatvédelem, NAIH mint felügyeleti hatóság. CEE Legal Matters+2NAIH+2

ODR platform megszűnése (2025.07.20.) – a korábbi kötelező ODR-link már nem alkalmazandó; lásd EU tájékoztatás. Consumer Redress in the EU+2LawNow+2